donderdag 3 november 2011

Planning 6-11

Mannen nog een dikke week en dan gaan we ( ik misschien ook) los op het strand voor de ultieme strandrit. Komende zondag is dus de laatste kans op een gezamenlijke training en verkenning van het parkoers. RJ en ondergetekende zijn dan ook in het rijke bezit van een 29er met strandbanden etc. Mijn plan is om richting het zuiden te fietsen en dan het liefst tot IJmuiden en daarna via het strand weer terug. Direct het strand op gaan is geen optie omdat het pas later laag water wordt. Vertrek is om negen uur bij JVC wie een betere of andere training weet laat dit weten, de rit moet wel rond de 100 km uit komen.

 Tot zondag en 140km voor de wind

PH

3 opmerkingen:

  1. Denk niet dat ik er bij ben. Vandaag geweest met de nieuwe banden 1,1 bar in elk, windje kracht 4-5 en je vliegt over het strand heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelijk. Veel plezier zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook niet bij. Vandaag ook op het strand geweest met de 26er. Volgende week is mijn 29er klaar als het goed is en ik ga woensdag nog een stuk fietsen
    Ik wens jullie ook veel plezier zondag.

    BeantwoordenVerwijderen