zaterdag 26 november 2011

Lappenmand

De ziekenboeg van de BVMW loopt langzaam vol. Onze verkoper uit Huisduinen loopt al weken mank door een versleten knie, hij is nu een kwark en koolbladeren kuur begonnen. Ik hoop dat de kuur aan slaat en wij hem binnen kort weer eens op de fiets zien. Super Mario ( loodgieter) RJ heeft 2 dagen vlak gelegen met spit of te wel zere rug, hij is weer op de been maar dit gaat nog niet van harte. Om voor al niet in de ziekenboeg te geraken neem ik morgen een rust dag. De vooruitzichten van een zuidwest 8 met regen en een toertocht die we dit seizoen al gereden hebben zijn niet echte lokkertjes om te gaan fietsen. Ik ga morgen een camping in zuid Frankrijk zoeken voor de komende zomer. Volgens mij gaat Zassie ook niet en van de rest weet ik het niet. Laat mijn besluit jullie niet weerhouden van enige fiets actie.
Volgende week staat er wel wat op het program, dan rijden we de pepernoten tocht van Julianadorp naar Petten over het strand. Vertrektijden horen jullie nog.
Prettig weekeinde en tot volgene week,
\
PH

Geen opmerkingen:

Een reactie posten