vrijdag 11 november 2011

BELANGRIJK

Zondagochtend is het de bedoeling dat we een stukkie gaan touren, en wel van Hoek van Holland naar Den Helder. We hebben 2 piloten gevonden die ons graag naar HvH willen brengen onze ouwe vertrouwde JH samen met MB. 

Bus 1 (van hoe kan het ook anders P1) vertrekt om 04:45 vanaf de callantsogervaart om de piloten op te halen.
en zijn dan weer omstreeks 05:00 uur terug om daar op bus 2 te wachten.

Bus 2 van RJ vertrekt ook om 4:45 om P2 en P3 op te halen en rijd vervolgens naar de callantsogervaart om verder in kollone richting HvH te rijden.

tot zondag 

4 opmerkingen:

  1. Oosten wind, niet echt voor de wind. We zullen er maar het beste van maken.

    Wel te ruste,

    PH

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mannen ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen morgen. Volgens mij zijn de omstandigheden niet verkeerd en aan het materiaal zijn kosten nog moeite gespaard dus het moet goed komen. Ik red het niet om ergens te komen kijken, maar ik hoop dat jullie allemaal ongeschonden en in wat voor tijd dan ook Den Helder bereiken. Ga vooral genieten.
    gr. en succes
    MK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou graag??!??!??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dappere strijders, succes morgen. Ik ga proberen op het strand te staan om jullie een laatste duw in de rug te geven.

    Lex

    BeantwoordenVerwijderen