woensdag 23 november 2011

Noordwijk Ijmuiden Noordwijk 11 December

Na het geweld van HvH-DH is het volgende evenement de MTB Beachrace. Deze wordt verreden op het o zo soppige strand tussen Noordwijk en IJmuiden op zondag 11 december.

RJ, P1 en RB hebben zich al opgegeven. Wie volgt???? Om je op te geven ga naar www.mtbbeachrace.nl 

Afgelopen zaterdag was de Rabobeachchallenge hier waren aspirant(af en toe)lid MB en RB van de partij van de 1500 deelnemers werd MB nummer 305 en RB 7e. Aad het Hart (PH weet wel wie) werd 283e. Laatstgenoemde heeft PH uitgedaagd om ook Noordwijk IJmuiden Noordwijk tegen hem te rijden.

hieronder een filmpie van de Rabobeachchallenge 2011



Groeten van RB

3 opmerkingen:

  1. Ik heb me nog niet opgegeven, ik ben geveld door een ernstige rug blessure, ik net twee dagen plat gelegen en probeer nu weer wat te lopen, even kijken hoe ik hier uitkom.

    groet,

    RJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte ermee hopen dat je snel weer op de fiets zit.

    groeten RB

    BeantwoordenVerwijderen