woensdag 23 november 2011

Hoek van Holland- Den Helder van WM

 Nou ik zal proberen een verslagje te maken van Hoek van Holland Den Helder.
 Ed en ik waren de enigen die de selectie procedure hadden doorstaan van de
 protourploeg (fietsclub net als BVMW maar dan op de weg) om te mogen deelnemen aan deze wedstrijd.  
 Flip en Mark ook maar die regelen liever en het start schot geven ieder zijn ding toch.
 Na ongeveer tien minuten begon de elende,een zandmotor zo noemen ze een
 natuur gebiedje op het strand waar de hele groep uit een spatte,lopen
 fietsen lopen enz daar raakte ik Ed kwijt maar kwam daar wel Raymond Bakker
 tegen met wie ik tot Egmond heb gereden.Daar viel ons groepje uit elkaar.Ik
 kwam daar Bente de Goede tegen die zei dat Ed vlak voor me lag maar er
 helemaal doorheen zat en dat hij ijlde over een zeehond,ik zei breng mij er naar toe
 ik moet mijn trainingsmaat helpen. Bij Ed aangekomen hem eerst een reepje
 gegeven waarna hij me begon te herkennen en steeds maar weer over een
 zeehond begon waar hij over heen was gereden,ik zei tegen hem verzin wat
 anders dit gelooft geen hond.Na de honds bosse zeewering waar we van Jos van en Ge Bakkum
 Dorp nog wat te eten hebben gekregen richting de finish waar we als zesde en
 zevende over de streep kwamen.En Ed tegen de Pers toch weer over zijn
 zeehond begon zal het dan toch waar zijn?
 Groetjes WM.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten