zondag 28 oktober 2012

Vielsalm de film 2012


5 opmerkingen:

  1. Mooie Film Spielburg/Zasberg

    leuk gedaan zo.

    PS: het is alleen wel BVMW-productions.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke film, hele tijd met een dikke grijns op mijn gezicht zitten kijken!

    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na je cariere als voetballer/brandweerman kan je altijd nog gaan voor filmproducent als tweede loopbaanbeleid. Goed gedaan zassie, zo'n gebroken rib is toch ergens goed voor.
    Ik had gister op de terugweg niet alleen het deksel op mijn neus gehad (de man met de hamer, niet de echte hamer maar de spreekwoordelijke), maar ook een vlieger (niet de spreekwoordelijke maar een echte). Daar is mijn neus niet mooier op geworden.....
    Komt er een duitser achter mij aan entschuldigung, entschuldigung...ich haber ir nicht geseen. Dat was mijn terugweg.
    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HA HA dat kan alleen maar een stripfiguur overkomen!
    Ga je wel rijden zondag?
    Suc6 met je neus.
    Groetjes Zas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hhaha. Lekker Goofy!! Stuur eens een foto

    BeantwoordenVerwijderen