donderdag 11 oktober 2012

Normaal

Wat komt er na een weekend geniet in Vielsalm?? Voor enkelen het zwarte gat, een deceptie of gewoon weer een volle week werken. Een ding is zeker na het Belgen uitstapje volgt een volgend bijzonder weekend. Komende zaterdag is de 1e toertocht van dit seizoen en dat is een speciale, namelijk de lange versie. Vertrek J dorp half negen en vertrek DOK negen uur.
Voor wie zaterdag niet kan of wil is er op zondag de 1e strandrit. Enkelen van ons staan in geschreven voor de ultieme strandrit op 4 november dus een beetje oefening kan geen kwaad. Ik ga zaterdag niet, moet de tuin winterklaar maken, maar vertrek zondag samen met Joep om half tien bij JVC. De rit gaat eerst tegenwind over de weg ( hoogwater tot een uur of elf) richting het zuiden.  Om een rit van 100+ te doen draaien we het strand op zodra de teller op +/_ 50km staat, ik denk ergens bij Castricum of zo en daarna over het strand voor het windje naar huis.
Graag reageren wie wat gaat doen.

Groet,

PH

3 opmerkingen:

  1. Ben morgen ook druk dus Texel wordt niets , ga ik morgen middag mijn strandfiets tussen de spinnen webben op zolder vandaan halen , hard sleutelen en ik hoop dan op tijd klaar te zijn om op zondag morgen bij JVC aanwezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij graag zondag weer aan bij de groep.
    P3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daan en ik gaan ook graag mee
    groet wim

    BeantwoordenVerwijderen