donderdag 18 oktober 2012

Rabo of toertocht

Het is opnieuw bijna zondag dus we mogen weer. Afgelopen zondag de eerste strand kilometers en dat ging niet eens onaardig. Na de winderige rit naar Egmond haalde we toch een gemiddelde van tegen de dertig op een meest goed te berijden strand. Had de wind iets meer in de rug gestaan dan was het laatste stuk bij J dorp ook goed te fietsen. Het strand was hier dus echt slecht en bijna niet te fietsen.
Komende zondag moeten we kiezen tussen de Rabotop bij DOK of de toertocht bij Duinranders. De rabotop was volgens de kenners echt een aanrader maar sorry ik kies toch voor de kilometers. Ik ga komende zondag op de strandfiets naar Duinranders en vertrek om half negen bij mij thuis. Wie gaat er mee voor deze rit van ongeveer 85 km?? Hoe laat de wedstrijd bij DOK begint weet ik niet dus wie dat gaat doen geeft de vertrektijd even door.

Groet en tot zondag,

PH

6 opmerkingen:

  1. Ook ik ga voor de KM. Op de gladde banden strandfiets. Of dat slim is weet ik nog niet. Maar de andere fiets hangt ook klaar.
    Duinranders s We komen er aan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga voor de KILOvreters, want ik ga de bokbier toertocht doen. veel plezier allemaal.
    Gr MK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook wij willen nog wat kilometers maken dus gaan graag nog een keer met jullie mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik probeer wel mee te gaan die kant op, kijk wel hoe lang het vol hou ik heb namelijk van de week mij n knie verdraaid dus het is even afwachten hoe het gaat.

    tot morgen

    groet

    RJ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij vertrekken morgen vanuit Middenmeer. Misschien zien we jullie daar. Gr. Wim

    BeantwoordenVerwijderen