zaterdag 27 oktober 2012

Acht uur JVC

Afgelopen zondag een lekkere rit gemaakt ter voorbereiding van de mega strandrace. Half negen vertrek met  een vier man sterk. P3 kwam hijgend aan na het oplossen van een lekke band en PD was na enkele meters zijn ketting al verloren dus moest hij snel van fiets wisselen. Het ritje naar Groet ging vlot en na een prut en water doop kwamen we bij Duinranders aan. Of we de toertocht al gedaan hadden was de vraag. Samen met Wim en zijn maten de 40km strand, bos en ATB route genoten.
De terug weg was tegen wind en dus zwaar. Halverwege haakte Wim en Harrold af, Wim had een honger klop en moest een paar tandjes terug. P3 was top deze zondag, hij crashde op de ATB route en kraakte zijn botten maar tegenwind fietsen is zijn hobby en wist ons hiermee te kraken. Na 85 km en 3 uur en 33 minuten bikkelen was de batterij van mijn GPS leeg en mijn batterij ook. Ik denk dat het avondje AZ met veel bier, wild eten en laat naar bed geen goede voorbereiding was.
Komende zondag gaan we op speciaal verzoek het strand op. Vanuit J dorp gaan we over het strand naar de pier van IJmuiden  en moeten om thuis te komen ook weer terug fietsen. Om deze tocht over het strand te doen moeten we vroeg weg. Het vertrek Bij JVC is om acht uur. Dit is wintertijd dus zo vroeg is dat niet ( 9 uur zomertijd). Ik denk dat we rond half 1 weer terug zijn. Welke bikkels gaan er mee voor deze laatste ultieme test??

Groet,

PH

4 opmerkingen:

  1. Ik ben er ook. Oh en P3 goed lezen jongen of had je weer een waas voor je ogen? Wat staat er met blauwe letters boven het stukje??? Acht uur JVC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal er ook zijn om mee te fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wij zijn er ook nog een keer

    BeantwoordenVerwijderen