dinsdag 30 oktober 2012

Reis schema!!

Hallo Zandhazen,

de wind berichten zijn nog goed. Waarschijnlijk wel regen. Ik reken toch op een grote groep.
Voor de 2 bussen heb ik de volgende namen:
Raymond B
Peter H
Peter D
Peter vp
Lex Vlieger K
Joep H

Volgens mij kunnen Wim en Harold ook mee rijden.
Robbert. rijdt de wedstrijd niet en wil dus wel chauffeuren
Peter H heeft een chauffeur voor zijn bus gevonden (hoop ik).

Indeling:
Bus Robbert:
Peter D
Peter v Pl
Harold
Wim

Bus Peter H:
Peter H
Joep H
Raymond B
Lex K

Volgens mij kan het zo. Dan hebben we alleen nog een vertrektijd nodig.

groet JH
Ps Je kunt nu reageren op de berichten zonder die vervelende code. Dit op verzoek van een computer analfabeet uit de polder.

3 opmerkingen:

  1. Een zekere zandhaas heeft zich vandaag afgemeld bij Peter H. Lex, de vlieger, K. gaat niet mee komende zondag. Conditioneel zie ik het niet zitten en ik heb geen vervanger voor mijn dienst.
    Veel succes komende zondag zandhazen!

    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zelfs nog anders. Wim Harrold en Daan rijden met eigenvervoer en chauffeurs ( ed en mark d ), verder is er een nieuwe ouwe bij, Gilles gaat met ons mee. Dus 2 bussen met chauffeur en beiden 3 zandhazen. hoelaat vertrekken we?? Wim etc. Willen gelijk oprijden met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vertrektijd 6:00 uur bij JVC.

    RJ zal op tactische plaatsen gaan staan om bananen, pannenkoeken, repen, appels, peren, pasta, bami, macaroni snelle jelles, winegums en misschien ook wel een bidonnetje aan te geven.

    wil je een bidon van deze soigneur ontvangen zal je deze in HVH bij hem in de bus moeten bezorgen. (vb RB neemt 3 bidonnen onderweg mee en krijgt in IJmuiden 2 bidonnen aangereikt en in Hargen nog 1 grote bidon van RJ) drinken voor je dorst krijgt (net kermis).

    Waarschijnlijk gaat onze soigneur op 2 plaatsen staan Noordwijk en Hargen.

    succes met de voorbereiding en tot zondag.

    BeantwoordenVerwijderen