donderdag 15 december 2011

Napoleontocht

Mannen, komende zondag is het eindelijk zover, na 2 jaar wachten kunnen we weer eens de toertocht in het mooie Den Helder fietsen. Ik weet niet wat de herintreders vorige week gedaan hebben maar die hadden natuurlijk stiekem kunnen oefenen en het terrein verkennen. Zonder oefenen en verkenning durf ik te schrijven dat het komende zondag zwaar wordt, er staat een stevige noordwester en het blijft niet helemaal droog. Niet alleen het weer wordt zwaar maar ook het parkoers zal heftig zijn door de vele regen en hierdoor sompige ondergrond.
Ik haal zondag om kwart over acht mijn S works van stal en zal rond half negen bij JVC staan. Ik hoop dat Joep en Legs ook weer eens mee gaan en verwacht zeker de deelname van Zas en Kosse. De toertocht start om negen uur bij DOK.

Groet en tot zondag,

PH

3 opmerkingen:

  1. Mijn deelname is zeker, ik zal mijn rockhopper van stal halen.

    Groet Legs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook morgen.
    Groetjes Zas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi mannen, heel veel succes weer morgen. Ik heb vandaag de 10km op Ameland gelopen, was uiteindelijk een crossloop en ik kan jullie vertellen....het was erg drassig, dus succes.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen