zaterdag 24 december 2011

Kerstrit

Vorige week was het de rit van wat, wat een prut, wat een drukte, wat een mooie tocht, wat hebben we genoten, wat hebben enkelen afgezien en van wat doen we met de kerst. Ik had al een voorzet gegeven en een ritje op 2e kerstdag leek de meeste wel wat. Ik dacht aan de fietsen met Kosse tocht maar dat gaat niet lukken want Marcel heeft zich opgesloten op een eiland met als doel revalideren en stiekem het parkoers van komende supersunday te verkennen. Het wordt dus wat anders maar wat we doen hangt af van wie er mee gaan voor die frisse neus. We gaan op de gewone fiets want volgens mij is het hoog water. Vertrek 10 uur JVC.
Oudjaarsdag doen we de oliebollentocht. Voor deze rit verzamelen we om half twee bij JVC waarna we vervoerd worden ( RJ, PH en Kosse ??) De bestemming blijft nog geheim maar we zijn voor donker weer thuis.

Groet en tot 2e kerstdag,

PH

7 opmerkingen:

  1. Nou ik ga maar weer eens mee!! moet wel op tijd terug ivm de festiviteiten in de middag. Ik hoop dat mijn fiets nog wil want die hangt al sinds het BVMW weekend aan de haak. Dus nog ff ketting smeren en de banden vol met wind en oh ja waar zijn al mijn fietskleren ook alweer??

    allemaal nog een hele fijne kerst en denk er om kleine slokjes grote happen.
    jh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook wel mee, maar als jullie richting den helder komen dan hoor ik dat graag, want dan hoef ik niet dat hele eind naar dat winderige Julianadorp te fietsen!
    Fijne Kerstdagen en tot morgen.

    Groetjes Zas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net grote happen gourmet naar binnen gesleurd, dus ik kan morgen wel een rondje gebruiken. Morgen middag moet ik weer grote happen nemen, maar dan wel met kleine slokjes.

    Groet Legs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaat er morgen nog iemand mee?? Ik heb afbericht van RJ, Kosse en zassie. Graag melden wie er om half twee meegaan voor een rondje Dijkgat. Wanneer er niemand wil of kan dan blijf ik lekker timmeren. Gr PH

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Morgen wordt ook voor mij een drukke dag. Eerst olie bollen eten bij vader Kees. Dan nog een verjaardag van oom agent Johan. En ook nog ergens spullen klaarzetten aan de middenvliet want Johan Pennigs's linkerbeen heeft een witte kerst gehad en het heeft ook nog gesneeuwd rond oud en nieuw (loopsneeuw).
    Ik wens iedereen een prettige jaarwisseling en een fietselijk 2012.

    Groet Legs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijf maar lekker timmeren. Ik heb ook geen tijd.
    Iedereen een goede jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook geen tijd want ik ga vandaag m,n nieuwe fiets halen en oliebollen bakken......
    Prettige jaarwisseling allemaal!
    Groeten PD.

    BeantwoordenVerwijderen