zaterdag 3 december 2011

Egmond Pier Egmond

Ja, ja de evenementen stromen weer binnen, volgende week is de strand race in Ijmuiden waarvoor al enkele leden zich hebben ingeschreven: RB, P1, P3. ik denk door mijn rugklachten dat deze nog iets te vroeg komt maar dat zie ik volgende week wel.
We staan ook ingeschreven bij Egmond-Pier-Egmond bij de Businessrace (wedstrijd) wie hier bij in het team zitten moeten we nog even kijken, er kunnen 8 personen in het team waarschijnlijk zijn de volgende zeker: PH, PD, P3, Legs, RJ dus er zijn nog plaatsen over (vrijwilligers)

Zoals in het volgende stuk is de Inschrijving voor SuperSunday ook geopend, even aan wie ermee gaan naar Texel dan kunnen we als groep inschrijven !!

Groetjes,  RJ

3 opmerkingen:

  1. Ik wil meedoen aan de super Sunday, we moeten niet te lang wachten met inschrijven!
    Morgen ga ik niet mee te fietsen, ik ga een rondje hardlopen, voor de mannen die wel gaan suc6 morgen.

    Groetjes Zas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had niet meer E-P-E gerekend maar doe graag mee. Voor supersunday mag je mij ook bijschrijven op de lijst. Voor morgen was het plan om het strand op te gaan. Het weer ziet er niet zo best uit maar we gaan het gewoon proberen. Als we om negen uur bij JVC vertrekken moeten we net voor het hoge water terug zijn ( we gaan tot Petten)
    Tot morgen, PH

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan mij inschrijven voor Super Sunday. Ik hoop dat mijn knie het tegen die tijd weer doet.
    Morgen wordt nog even niets. Volgende week wil ik weer proberen om met zijwielen te fietsen.
    gr MK

    BeantwoordenVerwijderen