zaterdag 23 maart 2013

Te koud

Vorige week had ik als titel koud in de hoop dat het de laatste rit was bij temperaturen rond het vriespunt. Helaas de lente laat het nog afweten en het is opnieuw fris, zelfs nog erger als vorige week. Ik denk dat het eigenlijk te koud is om morgen van het fietsen te genieten dus ik ga niet. Bil gaat te handballen en Joep heeft nog last van zijn nek. Er zijn wel een aantal dappere mannen, zij gaan de strand race van Castricum doen. Het plan was om naar het keer punt bij Kamperduin te gaan om hen aan te moedigen. Wim, Harrold en Daan veel succes morgen en we lezen of horen wel hoe het was. Volgende week zijn de Heijblokken er ook niet, we rijden dan een rondje om Winterswijk, dat klinkt ook al weer erg koud maar we hopen er het beste van. De planning voor daarna maken we later. Groet en tot na de Pasen. PH

1 opmerking:

  1. jongens een kleine opmerking jammer dat jullie morgen niet even komen juichen . maar begrijpen doe ik hetwel met deze kou. wat ik niet begrijp is en dat moeten jullie ook even weten ,we hebben een afvaller....... deze afvaller heeft normaliter de grootste mond maar nu het weer toch iets te mannig wordt valt hij door de mand. jullie hebben het niet van mij maar harrold en wim zijn het niet
    groeten harrold

    BeantwoordenVerwijderen