zaterdag 6 april 2013

Geblesseerd

Na een heerlijk Paasweekend in het altijd mooie Winterswijk zijn we er weer. We hebben daar een tocht gereden maar Winterswijk is niet het ATB Mekka van Nederland. Ik heb wel een lelijke blessure overgehouden aan dit bourgondische weekend. Bij het balletje trap een kleine scheuring in een bovenbeen spier opgelopen.Ik denk dat het nog niet verstandig is om morgen te gaan fietsen. Ik ga het wel een beetje proberen in mijn eigen tempo en over de weg. Bil regelt wel een ritje voor de mooie zondag. Gr PH

2 opmerkingen:

  1. Je wordt ouder papa, je kan wel samen met willem in de herstelmodus (ook spierscheuring).
    Morgenochtend ga ik bij Martijn kindje kijken, misschien ga ik 's middags nog even trappen na de handbal van Bianca.

    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ga wel een rondje het vertrek is om half tien bij JVC

      groet,

      RJ

      Verwijderen