zaterdag 20 april 2013

Kort rondje

Het rondje van vorige week was een echte verrassingstocht. Bij vertrek wisten we nog niet wat te doen maar vanwege de straffe zuidenwind werd besloten om zuid uit te gaan en via de Westfriesedijk richting Bergen te gaan. Het werd een groot succes met plekken en paadjes waar we nog niet eerder geweest zijn. Na een gedeelte van de ATB route in Schoorl, hij schijnt weer in zijn geheel open te zijn, gingen we via de duinen en de Hondsbosse voor het windje terug. Ondertussen was te temperatuur een graad of 10 gestegen en door oververhitting viel het tempo op het harde strand terug. Bij C.oog het strand weer af en via een speciale PD route terug naar dorp. Het was echt een lekker rondje wat door wind en warmte zwaar werd. Morgen is Bil hondje kijken en moet ik voor 12.00 uur weer thuis zijn dus een langere rit zit er voor mij niet in. Ik denk dat een rondje Den Helder ook lekker is, we vertrekken om half tien bij JVC. Gr PH

3 opmerkingen:

  1. Ik zal er ook zijn. Vorige week heb ik al genoeg gemist.
    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik komt niet vandaag al gefietst volgende week zijn we er weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook een rondje mee, pikken jullie mij op? De poort is los,

    Groetjes Zas.

    BeantwoordenVerwijderen