zaterdag 16 maart 2013

Koud

Het was toch wel leuk vorige week op Ameland. De tocht was het zelfde als de voorgaande jaren alleen hadden we deze keer iets minder weer. De stevige noordooster maakte het zelfs een beetje heroïsch en met af en toe een kleine sneeuwstorm was het best wel afzien. Na afloop een heerlijke douche, kibbeling met patat en een te volle boot ( liep zelfs een keer aan de grond)maakte deze lange dag compleet. Morgen een soort herintreders en revalidatietocht door Den Helder. We vertrekken om half tien bij JVC. Ik hoop dat Joep en Kosse ook weer eens van de partij zijn, of ik mee ga hangt van de gesteldheid van mijn rug en knie af. Groet en misschien tot morgen, PH

3 opmerkingen:

  1. Ik sla toch nog een keertje over. De fysio heeft zijn handen vol aan mijn nek. Ik ga dus even op zijn advies af om even te wachten met fietsen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harrold en ik zullen er zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb morgen een extra dienst ivm. ziekte, dus ik zal er ook niet zijn. Veel plezier.

    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen