zaterdag 7 juli 2012

Rondje PWN met Gertje Jacobs door 1787ac op Garmin Connect - Details

Rondje PWN met Gertje Jacobs door 1787ac op Garmin Connect - Details

Jawel hoor daar gingen we afgelopen zondag richting PWN gebied met PH, PD, RJ en Gertje "Kossen"Jacobs die een krap shirtje krap helmpje en een krappe broek om zijn lijf had, maar dit kwam niet door de hete was, zijn benen waren onder tussen weer veel dunner als normaal ra ra...

In het schitterende gebied met start bij Duinvermaak vonden we weer de mooiste routes na een klein uurtje werd het Gertje toch even teveel; hij kwam geen molshoop meer op en Gertje besloot nog wat op de betere verharde paden te gaan toeren.
De rest ging nog wat rondjes door PWN en om een uur of elf ging het weer richting huis.

Voor morgen staat een rit op Texel op het programma ik heb een route gevonden van de Vrijerijders gevonden dat zijn de zelfde als van Super Sunday dus dat worden onverwachte paadjes.

Het vertrek is om negen uur bij JVC we nemen de boot van half tien en de boot van 1 uur weer terug.

Kossen en Zas zien we bij de boot.

Tot morgen !!!

groet,

RJ

3 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat jullie je in de duinen hebben vermaakt.
    Gister een vervroegde samenwerking met Zas meegemaakt voor een dronken engelsman (lekker hoor zo'n verfrissende duik als je dronken bent). Ging lekker hoor, nog een beetje geslapen daarna?
    Dit weekend is papa weekend na alle weekenden J-pop, TT-assen; is mama een weekend bij JHC. Sorry maar ik kan morgen weer niet mee.

    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK kom er zo aan. Regenpak aan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo mannen,

    Ik weet niet of ik via deze reactie iedereen kan bereiken maar het moet maar zo, ik ben mijn inlog gegevens kwijt en kan dus geen stukkie schrijven. Vorige week een pracht rit gehad in het buitenland (Texel) beetje nat maar echt heerlijk.
    Zaterdag is het 120 jarig jubileum van Bil, Tinus en Joep en hier zullen de meeste BVMWers aanwezig zijn. Ik ga hen persoonlijk vertellen dat we morgen om half tien bij JVC vertrekken, de route verzinnen we ter plekke.

    Groet en tot morgen

    PH

    BeantwoordenVerwijderen