zondag 15 juli 2012

Peterdag

Vandaag, de zondag na het Heijblokkenfeest, een megaronde met de Peters gedaan. Met een licht katterig lijf naar JVC om te kijken wie ik daar aan zou treffen, Kosse bleef lekker liggen en Lex was ook weer druk met zijn gezin. gelukkig kwam PD al snel opdagen en evenlater kwam de verrassing in de vorm van PV die weer wilde voelen hoe het isi op de ATB. De Peters vertrokken voor een rondje Petten of zo maar het werd een rondje Bergen met een lekker stuk ATBroute en veel gras en prutpaadjes. Bij thuis komst stond er 70+ op de teller en dat was voor mij niet verwacht. Komende zondag maar weer een lange rit ter vorbereiding van de vakantie en de elfsteden in september. Vertrek om negen uur bij JVC, dit is wel zonder Joep en PV. Wie zijn er wel?? Tot zondag, PH

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop op tijd te zijn. Ik heb de avond ervoor mijn eerste veteranen toernooi. Moet ook km maken!!
    Jh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet morgenochtend met mijn vriendinnetje inkopen doen voor de vakantie, dus kan ik helaas niet mee. Uiteraard ga ik morgenmiddag wel in training om de volgende keer ook weer over een paar molshopen te kunnen fietsen.
    gr Gert

    BeantwoordenVerwijderen