zondag 29 juli 2012

Extra training donderdagavond?!?!?!?!?!?

Zo vandaag 70 km gereden met P1 RJ en Gertje. We begonnen in de regen maar al gauw werd het weer beter. Met een omweg zijn we richting Petten gereden want RJ was zijn veiligheidsPet vergeten. In het Pettemerbos wilde we een route zoeken maar dat bleek toch tegen te vallen. We kwamen vooral veel honden en baasjes tegen. Om een mooie uitkijkplek even een koekje en een reparatie aan Gertje zijn fiets. Zijn cassette hing weer eens los aan het achterwiel. Reparatie was gedeeltelijk gelukt. Verder vooral over de weg gereden, via Burgervlotbrug st. Maarten 't Zand Breezand de Rabobank terug naar Den Helder. Nog even wat gaten ontweken achter station zuid (nou 1tje niet). Ook nog even bij onze geblesseerde brandweerman langs in de Hugo de Groot straat voor een paar mooie anekdotes over muizen en lekkage. Rj en Ph hebben nog even een werkbespreking gehouden, ik ben benieuwd Zassie.
Uiteindelijk hebben we Gertje nog even thuis gebracht om de reparatie aan zijn fiets af te maken. Daarna zijn wij gebroederlijk naar huis gereden.
Hier de reisgegevens:
Rondje Petten- Den Helder door haaiblok op Garmin Connect - Details


Oproep oproep oproep:
Wie gaat er mee donderdagavond voor een extra training? een rondje Schoorl vanuit huis!! Ik wil weg om 18.15 uur vanaf de Callantsogervaart. Mooie training voor de de elfstedentocht en de bergen in Frankrijk en Italie.
Ik ga in ieder geval.

Groetjes JH

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig die JH,

    in de morgen fietsen en in de middag de klimduin 10 keer op met SH op zijn nek.

    Donderdag kan ik helaas niet.

    Groeten RB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga het ook niet redden. Eten pas na zessen en heb nog andere bezigheden die klaar moeten voordat de vakantie begint. Zondag ben ik er ook niet, ik ga fietsen in Gelderland met een bespreking over de komende transalp.

    Gr PH

    BeantwoordenVerwijderen