zaterdag 30 juni 2012

PWN

Nou op speciaal verzoek morgen in PWN ritje,  moeten we wel op tijd vertrekken om 8 uur bij JVC

Neem wel je duin kaart of gepast geld mee(chipknip) ik heb verschillende routes in de GPS onder weg richting PWN gebied beslissen we welke het gaat worden.

Volgens mij zijn Legs ( TT- Assen) en Joep (Nick  & Simon) afwezig. Ik verwacht morgen Piet H, PD,
Zas, Kossen !!! , RJ en hoe zal het met P3 zijn ??? aan het vertrek.

Meld even wie er wel of niet meegaan en wie er met de bus komt ???

Tot morgen !!!

Groet,

RJ

2 opmerkingen:

  1. Ik zet mijn wekker en doe mijn fiets in de bus. Zassie moet vandaag werken dus ik weet niet of hij zo vroeg aanwezig kan zijn. Kosse beslist vanavond of hij mee gaat, zijn fiets is nog niet na ge keken dus moeten we wel op hem wachten. We zien morgen wel of hij mee gaat.

    Groet,

    PH

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben aan het werk, dus 8 uur ga ik niet redden!
    Veel plezier morgen.
    Groetjes Zas.

    BeantwoordenVerwijderen