maandag 25 juni 2012

TOUR DE KANS 2012!!!!

Vanaf zaterdag is het weer zo ver......................de Tour gaat beginnen.
Ik heb op de nhd site al mijn team gemaakt en natuurlijk ook weer de bandenvolmetwind subleague. Meld hier ook je team even aan.
Meld je dus even aan op: http://www.plgl.nl/nhd/logout.do?subscribe en dan kijken wij wie de beste wielerkenner van dit jaar is.

Rj heeft al 2 teams aangemaakt en ik denk dat ik dit jaar ook mijn kansen ga spreiden.

succes allemaal.

Oh ja en voor komend weekend staat het PWN gebied op de agenda! Dit opverzoek van een dakdekker uit Huisduinen die klaagt dat zijn benen steeds dunner worden en zijn buik steeds dikker.
Verder info over dit tochtje komt nog op de site denk ik.

ik kan helaas zelf niet mee omdat ik weer eens een feestje heb de avond ervoor. Ik ga naar Nick en Simon.

Groet JH

Geen opmerkingen:

Een reactie posten