maandag 16 januari 2012

Sorry Erik

Afgelopen zondag de langste gereden. Wat een heerlijke rit maar dat zat voornamelijk in het prachtige weer. We ( slechts 4 man ) werden gebracht door de bel bus van het ouderen concern. Prima geregeld alleen jammer van die ugs. Vlak voor Alkmaar bij de golfbaan zagen we een blauwe flits de n9 oversteken, Erik was er bijna, daarna nog gezocht in de menigte van bijna 500 man maar Erik konden we niet meer vinden. Sorry maar wachten was geen optie want de rij voor het inschrijven was ondertussen op gelopen tot meer dan een half uur.
Wij , 2x 29er strandbanden en 2x gewoon, zijn in een stevig tempo richting Den Helder gegaan en hebben de rit zonder problemen voltooid. Ik ben er op de Callantsogervaart tussenuit geknepen en denk dat de mannen de hel van Thomas en Gouwenberg overleeft hebben. In de auto zag ik nog grote groepen richting Alkmaar gaan, terug naar huis.
Komende zaterdag is er de toertocht in Petten. Rj en ik zijn er niet. Wie wel gaan weet ik niet maar geef dit aan in de reacties. Ik ga komende zondag wel en ik denk aan een iets langere rit, rondje Schoorl of Dijkgat op de fiets, dit in verband met de 100 van Texel. Vertrek is om 9.00 uur bij JVC .

Groet en tot zondag,

PH

6 opmerkingen:

  1. Jammer maar helaas.

    Ik was mooi op tijd in alkmaar, meteen de rij in gedoken want ze stonden inderdaad al buiten.
    Hierna wel een poging ondernomen om jullie te zoeken maar dat is dus duidelijk niet gelukt.
    Heb nog tot 09:20 staan wachten in de Kantine en ben toen toch maar met mijn buurman vertrokken.
    De tocht hebben we in sneltreinvaart afgelegd.
    lag er inderdaad super bij alleen de eerste paar kilometers had ik wel mijn twijfels over de keuze van de strandbanden.
    Vlak voor aankomst ben ik nog wel Lex en PV tegen gekomen die al opweg waren naar huis.

    Volgende keer beter, ik ga zeker zaterdag naar Petten en misschien ga ik zondag ook wel mee.

    Mzzl

    erik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga morgen niet mee, bianca gaat al vroeg naar de handbal. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook niet mee, geen zin!

    Groetjes Zas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga ook niet mee, vandaag op het strand gereden.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wij gaan wel ( Rj Pd ikke en Erik?? ) Negen uur JVC en waarschijnlijk met vrvoer naar dojkgat of schoorl. Gr en tot morgen PH

    BeantwoordenVerwijderen