donderdag 12 januari 2012

Noordhollands langste

Na het machtige gebeuren van afgelopen zaterdag staat er voor komende zondag alweer iets moois op het program. We kunnen dan 65km lang genieten in de rit van Alkmaar naar Den Helder. Ik heb de geblesseerde Marcel K met zijn bus geregeld en Bil zijn bus rijdt met chauffeur Bil of Wim dit is afhankelijk of Bil/RJ zelf mee doet.
We vertrekken van af parkeerplaats JVC om 8.15 uur, Marcel neemt Zassie mee uit Den Helder. Ik verwacht de volgende mensen : 3x gebroeders Heijblok, 1x zwager Zassie, 1x P3 , 1x Lex en 1x PD op zijn nieuwe. Als Erik mee gaat moet hij dit doorgeven dan kunnen we hem oppikken in `t Zand. Laat het weten als je niet mee ga dan hoeven we niet te wachten

5 opmerkingen:

  1. Helaas ga ik afberichten voor Nh langste en moeten jullie het dus doen met 2 Heijblokken (is wel veiliger volgens mij). Ik heb door het voetballen een achillespees blessure die in behandeling is. En fietsen is niet bevorderlijk. Helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je niet mee gaat Joep, ik ben er zondag en ik heb er zin an!

    Groetjes Zas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zeer zeker aanwezig, alleen ga ik op de fiets die kant op.
    Ik zie jullie wel voor de deur van de wielerbaan.

    Tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer..........maar morgen ga ik niet mee want m,n dochter is dan jarig.
    Veel plezier!

    Groeten, PD

    P.S. Letten jullie wel op mijn maat ??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als eerste gefeliciteerd PD met je dochter! En ik heb er ook zin an! Joep sterkte met je blessure (ook fietsen is blessure gevoelig hebben we/ik gemerkt).
    En met je maat komt het wel goed PD, dat heb je met EPE toch wel gemerkt dat je bij ons wegtrapte.....
    Welke fiets moeten we morgen eigenlijk inladen? Ik dacht aan 29

    Groet Legs

    BeantwoordenVerwijderen