maandag 2 januari 2012

Egmond pier Egmond

Allereerst de beste wensen en een fietsrijk 2012. Ik ben het jaar fietsend in gegaan met een rondje Petten Huisduinen gistermiddag, was heerlijk. Deze rit stond natuurlijk in het teken van de voorbereiding op komende zaterdag. Egmond Pier Egmond begint dit jaar vroeg. Onze start is al om 9.33 uur en daarvoor moeten we ons nog inschrijven en op de foto voor de sponsor. Het vertrek is daardoor al om 7 uur van af J dorp.
We houden het volgende schema aan : RJ vertrek t van huis om 7.00uur en pikt P3, Wim en Daan (ik weet niet waar hij vandaan komt) op en gaat richting `t Zand, PH vertrek ook om 7 uur en haalt Lex en PD op en gaat ook naar `t Zand om Erik in te laden. 7.20 uur vertrek richting Egmond om daar een plek te zoeken en in te schrijven. Neem extra kleding mee voor de terugreis en om Wim en Daan van de juiste sponsoring te voorzien.
Ik verwacht dat we om een uur of 2 wel weer thuis zijn.

Startnummers:
1950 Peter Verplancke
1951 Peter Heijblok
1952 Lex Korevaar
1953 Peter Delis
1954 Robbertjan Heijblok
1955 Wim Wijngaard
1956 Daan Kraus
1957 Erik Kraft


Groet en tot zaterdag,

PH

2 opmerkingen:

  1. Succes mannen . De verwachtingen zijn hoog gespannen.

    Groeten RB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste fietsers, veel fietsplezier in 2012 en de beste wensen. Komende zaterdag zal ik om 07.00 uur klaar staan maar of ik om 09.33 uur klaar ben weet ik niet. We zullen zien. Tot dan.

    Groet Legs

    BeantwoordenVerwijderen