donderdag 13 oktober 2011

Toertocht Ameland

Zo mijn eerste bericht op de nieuwe site,

Op zondag 11 Maart is de nu al legendarische toertocht op Ameland welke ik vorig jaar met Joep En Raymond gereden heb.

Als er nu nog meer mensen zijn die het wel leuk lijken om hier aan mee tedoen, kunnen we zondag ochtend vroeg die kant op gaan met de boot over naar Ameland, de tocht van 60 kilometer  rijden en met de boot aan het einde van de middag weer terug. ( opgeven www.mtbameland.nl)

Maar eerst gaan we komende zaterdag naar Texel om de tocht van 50 kilometer te rijden, vertrek 8.00 uur bij DOK vertrek 7.25 uur  bij JVC.

Tot Zaterdag!!

Groet RJ

1 opmerking:

  1. Mijn vorige reactie is mislukt denk ik. Ziet er prima uit de nieuwe site en de tocht op Ameland. Zaterdag ben ik er niet maar sta zondag om 9uur bij JVC en ga op mijn strandfiets.

    Gr PH

    BeantwoordenVerwijderen