woensdag 26 oktober 2011

Dijkgat

Afgelopen zondag een pracht tocht gehad. Om acht uur stonden we met 4 man sterk bij JVC en zijn in gestrekte draf tegen wind naar Duinranders gereden, net of we te voetballen gingen. Deze krachtsinspanning werd in precies 60 minuten voltooid waarna we in de volle kantine ons konden inschrijven. De busjesmannen konden door de grote drukte geen parkeerplaats vinden en waren iets later. Tip: parkeer volgende keer gewoon bij JVC daar is wel plek. Na 20 minuten afkoelen konden we vertrekken en dit ging opnieuw in een redelijk strak tempo, we kregen enkele volgers en haalde op het strand redelijk wat mensen in. Na de bevoorrading ging het over het ATB parkoers van Schoorl wat er prima bij lag. De mensen van ATB noord west hebben veel werk aan het onderhoud maar het resultaat mag gezien worden. Na een razende tocht over het schelpenpad in de duinen zijn we weer naar huis gefietst en heb ik na 80 km genieten de fiets weer binnen gezet.
Komende zondag staat en weer een klassieker op het programma. Om 9 uur gaat de toertocht op Wieringen van start. Het wordt weer mooi weer en het plan is om opnieuw op de fiets heen en weer te gaan. Vertrek van de parkeerplaats JVC om acht uur. Vorig jaar heb ik dit alleen met Raymond gedaan en moest toen helaas halverwege afhaken met een kapotte fiets. Ik hoop dit jaar meer plezier en mede standers te hebben.

Tot Zondag,

PH

4 opmerkingen:

  1. Ben er als alles goed gaat bij. Ik ga op de fiets heen en weer.

    Groeten RB

    PS:leuke achtergrond foto trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sta ook om 8 uur bij JVC op het fietsje heen en weer.
    Die achtergrond foto is goed, let op dat voorwiel.
    Wat een wokkel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vertrek om 8 uur richting Kooybrug op de fiets en ik hoor straks of Kossen nog mee gaat!
    En vandaag is onze Fotograaf en filmregiseur Raymond Bakker jarig ik denk 35 jaar van harte gefeliciteerd met je verjaardag en de Heijblokjes nog gefeliciteerd met de moeder van Joep 69 jaar.

    Tot morgen Zas..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heren vergeten wij de timeshift niet,klok gaat een uurtje terug vanacht.

    BeantwoordenVerwijderen