zaterdag 16 februari 2013

Herstellen

Is iedereen weer hersteld van de geestelijke en lichamelijke aanslag die afgelopen zondag op ons is gedaan?? Na een week van bezinning kom je tot de conclusie dat het eigenlijk niet normaal was die hoeveelheid prut en slechte paden. Wel jammmer dat ze er op Texel weining van snappen, bijna alle mooie paadjes en het gehele bosgebied zijn ze vergeten in de route op te nemen. we gaan ze vast binnenkort zelf opzoeken en dan echt genieten van het mooie Texel. Voor morgen staat er een herstelritje op het program. Zassie is al aan het herstellen in Oostenrijk en ik doe mijn herstel thuis want ik ben getroffen door een griepje. Voor wie wel gaan het vertrek is om half tien bij JVC. Gr PH

4 opmerkingen:

  1. Ik herstel in het zwembad! PD kom je ook??
    Jh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn blij harrold in de winkel aan het herstellen we slaan een weekje over





    BeantwoordenVerwijderen
  3. De gezusters Schop gaan morgen vroeg eerst naar de sportschool. Als ze terug zijn om een uur of half elf, ga ik een rondje fietsen. Gaat er nog iemand om half tien fietsen?

    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen