woensdag 13 februari 2013

Ameland

Na onze zware rit op Texel was er toch wel voldoening en ook teleurstelling: voldoening omdat we bijna allemaal de tocht volbracht hadden ( alleen Joep niet omdat hij niet helemaal fit is en geen inspanning kan leveren) en toch ook teleurstelling omdat we de hele dag in de prut reden en bijna niet op de mooiste plekjes van Texel zijn geweest. Texel heeft zo`n prachtig bos en duin gebied maar daar ging de tocht niet doorheen, we zijn wel over het strand de sluvter ingereden en we zijn nog over de oude vuilnisbelt heen geweest maar daar hielt het wel mee op. Het voorstel is om nu naar Ameland te gaan om daar een tocht te rijden van 60 km of iets meer als daar nog tijd voor is. De tocht is op zondag 10 Maart, we vertrekken dan tussen 7 en half 8 van J`dorp richting Holwerd, daar nemen we de boot van half 10 we rijden de tocht, en nemen de boot van half 5 weer terug , we zijn dan om ongeveer 19.00 uur weer thuis. Ik heb mijzelf al ingeschreven op MTB Ameland voor de 60 km marathon. Het inschrijven kan tot 1 Maart. Wie gaan er mee ???? Groet, RJ

3 opmerkingen:

  1. Ik sta ook ingeschreven. Wanneer ik weet met hoeveel we gaan kan ik ook de tickets voor de overtocht bestellen. Dit scheelt een hoop ergernis.
    Gr PH

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wacht even af hoe het met mijn gezondheid gaat
    Jh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb me net ingeschreven. Ik ga ook mee op de boot, fietst een beetje lastig met een nat pak.

    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen