zaterdag 23 februari 2013

Gevoels temperatuur

Vorige week was de herstel rit op zondag geplant Piet H was ziek Legs redde half tien niet en Joep was ook nog niet fit. dus gingen RJ en PD een klein ritje den Helder doen, en wat kwamen we daar tegen ...PRUT dit hadden we op Texel al genoeg gezien. Na een rondje Mariendal, de Dijk en de Linie hielden wij het ook voor gezien. Morgen word het koud met een lage gevoels temperatuur dus een lange rit over de weg zal het denk ik niet worden misschien toch weer een ritje Den Helder doen??? vertrek half tien bij JVc dan zien we wel waar we heen gaan. Wie gaan ermee !!! Tot morgen , Groet, RJ

2 opmerkingen:

  1. Ik ben vandaag over het strand naar de afslag goudvis gereden en vandaar over de weg terug. En het was kooouuuud. Het was voor mij een test om te kijken hoe ging. Fietsen ging goed maar ik heb nog steeds last van mijn nek en ademhaling als ik lang op de fiets zit. Deze week ga ik contact zoeken met een fysio om te kijken of mijn klachten uit mijn nek komen. Ik laat morgen dus schieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vorige week zou ik half elf nog een rondje over de weg gaan doen. Schitterend weer, tot Nieuweweg bij Van Ham rustig aan en daar vol op de pendalen.... pats, ketting door de midden. Gered door Joep z'n buurvrouw. Weer naar huis met 2 powerlinken in mijn ketting. De rockhopper gepakt en nog een rondje Mariendal gedaan.....prut.
    Morgen ben ik er ook bij, tot half tien.

    Groet lex.
    Ps. Succes JH met je verdere onderzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen