vrijdag 4 januari 2013

Noord Hollands langste

Zondag is het weer zover we gaan van Alkmaar naar Den Helder en weer terug naar J`dorp, dit is ongeveer 70 à 75 km .

Joep brengt ons weg met 1 arm.

Wie gaan ermee ???

Tot nu toe dacht ik : PD, RJ, Zas, RB en Legs

Dit gaat al niet passen in 1 bus dus hoe lossen we dit op !!!! Misschien gaat de ploeg van WIM W ook die kant op maar ik weet natuurlijk niet of die ruimte heeft.

Het vertrek is zondag bij JVC om 8.15 uur .

Gaarne een reactie wie ermee gaan !!!

Het vervoer is geregeld Lex rijd ook met de fietsen drager achterop dus plaats genoeg !!!!

Tot Zondag,

Groet,

RJ

6 opmerkingen:

  1. Als het kan wil ik graag mee, mocht dit vervoerstechnisch niet lukken geef dit dan even door.
    P3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook mee, vrij genomen tot 18:00 uur.

    Groetjes Zas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook weer van de partij.
    ga alleen wel op de fiets die kant op, voor de liefhebbers vertrektijd 't zand 0800

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij gaan ook heen. Leonie en de kinderen moeten naar Alkmaar dus brengen ons weg. Ed en Daan rijden mee, dan is de bus vol. Er kunnen eventueel wel fietsen bij mij in de bus.


    Groet WW

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. P3 het vertrek is vervroegd naar 07:30.
      Bel anders even 0652648403

      Verwijderen