donderdag 10 januari 2013

E-P-E

We zijn er uit wie er niet naar Egmond gaan. Alle ingeschreven Heijblokken gaan niet de andere gaan wel. De plek van RJ ( te verzwakt door een slopende buikgriep) heeft hij verkocht aan een fietsjunk wat hem automatisch een toptijd oplevert, Bil start volgend jaar dus bij de wedstrijd. Ik neem de plek van Joep in want die is nog wel even vleugellam, een toptijd zal het niet worden. De berichten voor zaterdag zijn prima, fris en geen wind van betekenis.
De start is om half 11, ik denk dat vertrek om half 9 bij JVC vroeg genoeg is. Ik rij en reken op de junk, PD Lex en P3. Ik weet niet of Wim W en zijn maten ook nog gaan, mocht dat zo zijn dan zie ik ze wel bij JVC of anders in Egmond.

Groet en tot zaterdag,

PH

2 opmerkingen:

  1. Ik zal er zijn om 08.30 uur met mijn mail en fiets in fietstenue.

    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij komen ook bij jvc
    groet wim

    BeantwoordenVerwijderen