zaterdag 1 december 2012

Toertocht

Wat een drukte allemaal, zwartepiet, supersunday, westerland , ik weet het allemaal niet meer. Mijn kop loopt over en is ook nog wat snotterig dus westerland valt af . Ik denk dat het weer tijd wordt voor een ouderwetse toertocht, de laatste en enige die we gedaan hebben was die van duinranders.Morgen staat die van alkmaar op het program, lekker door het PWN gebied en de bossen van Schoorl. Wie doet wat?? Ik sta om half negen met mijn bus bij JVC, geef even aan wie er mee gaan want dan kan Bil eventueel ook rijden. Pepernoot en speculaas voorzichtig en tot morgen, PH

7 opmerkingen:

  1. als het een beetje weer is ben ik er morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Word mooi weer ik kom ook met de bus.

    Wordt volle bak morgen ...... denk ik

    RJ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga morgen een paar uur lopen , heb net 2 uur op de baan gefietst.
    P3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij geen regen 9:10 bij JVC anders met de auto. naar westerland

    RB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die andere jongens zijn daar al we wachten het weer wel af

    BeantwoordenVerwijderen