donderdag 26 april 2012

MTB Weekend

We moeten snel beslissen waarheen en wanneer wij ons jaarlijkse MTB weekend gaan plannen.

Ik heb nml nog een kortings bon van Belvilla € 50.- welke voor 1 Mei gebruikt dient te worden.

Nu is La Roche nog vrij in het weekend van 9 September

Andere opties zijn :
Het weekend van 15 september

Vielsalm of  Malmedy of misschien weer ergens in Duitsland (Winterberg of Eifel)

Ik heb nog gekeken voor een huis in Zuid Limburg maar dit word wel erg prijzig.

Als er nog andere suggesties zijn graag melden.

Mocht er nu niemand reageren dan boek ik zelf wat en dan word het waarschijnlijk het weekend van 15 september in de buurt van Malmedy.

GRAAG EEN REACTIE !!!!

Groet ,

RJ

3 opmerkingen:

  1. Ik wil niet stoken maar mij komt 21 september beter uit en La Roche is prima en een zwembad is ook lekker.

    Gr PH

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook niet stoken in het weekend van 15 september moet ik de zondag vrij nemen (ik weet nog niet of dit gaat, omdat er nog een paar collega's in september op vakantie gaan)
    Het weekend van 21 september hoef ik in ieder geval geen vrij te nemen. Ik kijk morgen even op ons vakantie rooster dan hoor je meer.


    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. La Roche is de 21ste niet vrij en ik weet niet wanneer Bram jarig is en Wiep de 16de dus daar moeten we ook een beetje rekening mee houden anders gaan we begin Oktober.

    BeantwoordenVerwijderen