zaterdag 21 april 2012

Al ingeschreven??

Mannen vandaag is D-day, de laatste dag van de voor inschrijving van Limburg mooiste. Ik heb mijn plicht gedaan en sta ingeschreven, voor welke afstand heb ik nog opengelaten. Voor wie mee wil schrijf je in voor vanavond 24.00 uur.
Vorige week veel afwezigen door ziekte en werk. Bil en PD zijn toen naar het Dijkgatbos geweest en ik denk er aan om dit morgen maar weer te doen. Vertrek bij JVC om 9.00 uur, ik rij en moet voor 12 uur weer thuis zijn. Ik reken op PD en Rj, wie o wie gaat er nog meer mee?? Graag melden ivm vervoer.

Groet en tot morgen,

PH

4 opmerkingen:

  1. ik ga morgen weer een keer op de mountainbike , ga graag mee .

    P3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga morgen niet mee en heb ook niet ingeschreven voor Limburg, omdat ik moet tennissen die dag.
    Suc6 morgen.

    Groetjes Zas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook weer eens mee. Zal m'n speciale fiets ff ophalen en kijken of hij het nog doet.

    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga het morgen proberen op de racefiets. Ga trachten weer in shape te komen,zodat ik weer bij jullie kan aansluiten. Limburg wordt voor mij niets ivm winkel. Weekend Ardennen oid ben ik zeker van de partij.
    Gr MK

    BeantwoordenVerwijderen