donderdag 9 februari 2012

Super Sunday

Het is zover we mogen weer naar Texel. Ik hoop dat iedereen er klaar voor is. Ik doe zaterdag de laatste fiets controle en daarna is het tas pakken en gaan. Dat iedereen het voor traject op zijn eigen manier in vult is duidelijk maar wat ik vandaag ontdekte is extreem. Er is er dus een van de BVMW die zijn eigen supersunday banden maakt. Met priem, schroeftol en een bak vol schroeven heeft hij spijker banden gemaakt. Naar horen zeggen was het een groot succes en wie ook interesse heeft kan zich melden in de Doorzwin. Ik doe het wel op gewone banden met een beetje antivries melk en iets lagere bandenspanning. De verwachtingen voor zondag zijn prima, een harde ondergrond, kleine kans op sneeuw of regen en een heerlijk temperatuurtje van een graad of 3. Als we een beetje door fietsen gaan we met bootje 12 uur weer terug. Het plan is om zaterdag met de boot van half vijf over te gaan. Ik haal PD en Zassie wel op, doet Bil Lex en Ray en hoe we dat met Wim regelen hoor ik nog wel. Ik ga PD om 16.00 uur ophalen en Bil zal rond die tijd Doorzwin aandoen. We zien elkaar dan vanzelf weer bij de boot. Groet, PH

2 opmerkingen:

  1. WM staat met zijn koffertje en zijn slaapknuffel vanaf 16:00 UUR klaar bij Verdoes. Daar kennen we hem mooi effe oppikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sta ook klaar met mijn fietsje en mijn tas voor wat pret op het eiland. Mijn hoop is dat de vorst nog klaar staat voor mijn ice pickers, anders wordt het een slijtageslag. Moet ik mijn transformatie set nog meenemen, dan kan ik nog een bandje doen tijdens een avondsessie?! (Zo gelachen van de week)

    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen