zaterdag 18 februari 2012

Strandrit

Morgen is het om half elf laag water dus de ideale gelegenheid om een strandrit te maken, dit word tevens de laatste training voor de Dijk tot Dijk race van volgende week zondag.
Is iedereen al ingeschreven???? Legs , Piet D, Wim W en Daan Vooraan jullie staan nog niet op de lijst inschrijven kan tot en met morgen.
De rest is volgende week op wintersport maar mag morgen evengoed mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde en hoe minder kopwerk !!!
Het vertrek is morgen om half tien bij JVC
Tot morgen !!!

Groet RJ

6 opmerkingen:

  1. Wij hebben ons gisteravond met 4 man voor volgende week ingeschreven.
    Misschien willen we morgen ook wel even mee rijden. Hoe laat en waar vandaan vertrekken jullie?

    Groet Wim W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga een rondje hardlopen, heb ik al een tijdje niet gedaan en ik moet toch wat kilometers maken voor de halve van Den Helder in April!
    Veel suc6 morgen.

    Groetjes Zas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Morgen moet ik het fort bewaken (ruildienst) en volgende week doe ik toch niet mee. Misschien komen we jullie aanmoedigen!
    Succes morgen.

    Legs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben er morgen ook niet. Kop met snot en een berg administratie. Mijn volgende is de 60 van Ameland. Succes morgen en en super strandrace. Op hoop van sneeuw en mooi weer. Gr PH

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik weet niet of we half 10 gaan redden vandaag. Zo ja rijden we mee anders gaan we zelf

    BeantwoordenVerwijderen