zaterdag 26 oktober 2013

Wintertijd

Het is weer zo ver de tijd gaat een uur stilstaan, dus een extra lange nacht. Om geen rugpijn van het bed tekrijgen gaan we morgen gewoon een rondje Den Helder doen. We vertrekken om negen uur bij JVC en Merijn gaat mee. Op de terug weg gaan we nog even bij DOK langs om te kijken of Ray de frustraties van vorige week om kan zetten in snelheid. De verhalen van de race van vorige week doen we morgen wel want dat is te veel om op te schrijven.

GR PH

PS. Volgende week de Robbenoord classic. Bij goed weer gaan we op de fiets uit en thuis.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben voorlopig niet van de partij. Vorige week ongelukkig gevallen en moet volgende week naar ziekenhuis om mijn been verder te laten onderzoeken.
    Spreek jullie wel weer .
    P3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Basaltblokken kunnen hard zijn.....weet er alles van.
    Morgen moet ik werken. Volgende week kom ik uit dienst, ik zie jullie bij de kooibrug als alles goed gaat.

    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen