vrijdag 18 oktober 2013

Reunie

Nadat ik sinds  de Transalp de fiets totaal niet meer heb aangeraakt, vorige week voorzichtig weer begonnen met een MTB clinic met Leonie van Moorsel, Wim , Ed , PH en ondergetekende , alleen Leonie was er niet.

Een rondje Schoorl gedaan ging wel aardig maar om toch weer te her intrede in het MTB gebeuren, hebben Zassie en ik besloten om morgen RUSTIG een rondje Texel te gaan doen , als het goed is een nieuwe toertocht dus het zal mij benieuwen.

Ik ga om even voor half negen van dorp weg richting DOK om negen uur richting de boot Zassie oppikken ( met een kater??)  en dan bootje halftien richting Texel, tochie doen van 50 Km en dan zondag maar even op strand kijken. met of zonder fiets weet ik nog niet want de strand fiets moet ik nog zoeken deze hangt nog in de hanenbalken.

Wie er morgen nog meer meegaan zie ik morgen wel.

groet,

RJ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten