donderdag 20 juni 2013

Zomer

Het is eindelijk zo ver, de zomer is begonnen. Afgelopen zondag inderdaad prima Julianapopweer gehad en het was dus ook goed weer om te fietsen. Helaas had ik mijn ritje op zaterdag ochtend gepland en dat was nu niet direct een groot succes. Heen een stevige tegenwind met het vooruitzicht van voor de wind terug. Mijn keer punt lag op de herstelde fietsbrug in Koedijk waarna de ellende begon. Onder de bomen richting Bergen kwamen de eerste druppels die al snel veranderde in een complete waterval. Gelukkig nog wel voor de wind maar met dit ijswater viel er weinig te genieten. Na een goede 70 km kwam ik nat en onderkoeld weer thuis. Ik hoop dat jullie afgelopen zondag meer genoten hebben. Voor komende zondag gaat de rit weer zuidwaarts ivm de windrichting, wat en hoever weet ik nog niet maar we vertrekken om half tien bij JVC. Groet Peter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten