donderdag 13 juni 2013

Vaderdag

Volgens mij schrijf ik de laatste jaren telkens het zelfde stukkie over de planning voor vaderdag. Het wordt volgens de berichten komende zondag een prachtige dag om een lekker stukkie te fietsen, helaas kan ik dan niet omdat ik als vrijwilliger het bier voor de dorstiggen in moet schenken. Ik weet dus geen planning voor komende zondag, misschien dat Bil nog wat verzint. Afgelopen zondag wel een heerlijke rit naar het dijkgatbos gemaakt. Volop genieten en voor al voor PD omdat er opnieuw een paar nieuwe paadjes inzaten. Het stuk schapendijk met verse stront was rond uit een toppertje, daar kunnen ze op Texel nog wat van leren. Zwager Zassie begint nu al in vorm te komen, volgens mij piekt hij te vroeg want de Trans Alp is pas half september. Voor volgende week verzin ik wel weer wat, ik ga zaterdag vergaderen met Kosse onder het genot van een b...... Gr PH

2 opmerkingen:

  1. Komende zondag gaat vrouwlief dorstigen voorzien van munten om dat bier bij PH te kunnen halen. Ik heb een echte vaderdag wegens het ontbreken van enige oppas.
    Voor het fietsen heb ik echter tot 11.00 uur de tijd, dus als we nog gaan....

    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als we om half tien bij Jvc vertrekken voor een rondje DH zijn we op tijd weer terug.

      Groet,

      RJ

      Verwijderen