dinsdag 8 mei 2012

Lammetjestocht

Afgelopen weekend lekker gefietst in Den Helder, waarschijnlijk een van de laatste keren dat dit kon zonder overlast van brandnetels en begroeiing. Onderweg nog wat vergaderd over het programma naar aanloop van Limburgsmooiste. En jawel deze vergadering heeft wat opgeleverd. We gaan komende zondag met de boot en wel naar het mooie eland Texel. Bil heeft weer een nieuwe ontdekt en hij heet de Lammetjestocht. Of het wat is weet hij ook niet maar we gaan hem proberen. Ik heb voor Bil een assistent geregeld, de eilandkenner bij uitstek Marcel K gaat hem helpen om de koers te bepalen. We nemen de boot van half 10 en vertrekken om negen uur bij JVC . Let op wel geld meenemen.
Zondag 20 mei gaan de meeste van ons topsport bedrijven. Deze zondag wordt het open Julianadorper kampioenschap jeu de boules gehouden. Ik doe zelf de organisatie, RJ en Joep doen mee en staan hoog op de lijst bij de bookmakers. Dus deze zondag een alternatief program.
Voor 27 mei dacht ik aan een langere rit naar het Dijkgat of Schoorl want een week later is het al zover dan gaan we naar de camping in Limburg. Richting en starttijd van deze rit volgt.
Ik heb nu al zin in komende zondag en zie jullie om negen uur bij JVC of anders bij de boot.

Groet,

PH

1 opmerking:

  1. Ik heb zeker lekker gefietst vorige week. Alleen deze week kan ik niet mee (laatste handbal wedstrijd).
    Ik ga kijken of ik zelf nog een rondje doe en anders ga ik van de week.
    Succes op de eland, wel goed de hoorns vast houden!!

    BeantwoordenVerwijderen