vrijdag 9 maart 2012

Ameland

Eindelijk is het dan zover, zondag gaat een kleine delegatie van de bvmw ploeg richting Ameland om daar wederom een supersunday te beleven.

De boot uit Holwerd (dat ligt in Friesland) richting Ameland vertrekt om half tien.

Na aankomst op Ameland gaan we op de fiets richting Nes waar we starten bij de sporthal voor een rond rit over het gehele eiland van 60 km.

Hoe laat we dan weer terug zijn in de sporthal weet ik niet, maar ik ga er vanuit dat we de boot van half vijf weer terug nemen, zodat we om ongeveer half zes weer richting huis gaan.

De reistijd naar Holwerd is ongeveer 1.35 uur dus om zeker op tijd te zijn pik ik zondag morgen om even na zevenen Piet H. op en vervolgens PD en daarna Zas. waarna we via Den Oever richting Friesland gaan.

Wat moet je meenemen: Goeie benen
                                        Bootkaart met start nummer !!!!!!!
                                        Kleding voor de terugreis (ik neem een rugzak mee 
                                        met schone fietskleren  welke ik tijdens de rit in de sporthal
                                        achterlaat)  
                                        Eten voor de heen reis (er is onderweg verzorging)

De start nummers zijn:

PD 119 ( staat ingeschreven voor proloog + 60 km dus moet eigenlijk op zaterdag heen)
PH 453
RJ  454
Zas 647

Ik heb der zin an

Tot zondag!!!

Groet,

RJ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten