vrijdag 17 mei 2013

Pinksterrit

Afgelopen weekend was het een rommeltje, Bil was alleen met PD en ondergetekende kon pas na de middag een rondje. Onafhankelijk van elkaar bijna het zelfde rondje gedaan, Bil naar Schoorl en ik via Schoorldam naar Bergen en terug. Wat opnieuw tegen viel was de temperatuur, het was gewoon koud. Ik had gepland dat de stevige wind op de terugweg in mijn rug zou zitten maar dat was lang niet altijd het geval. Komende zondag wordt volgens de berichten de beste dag van het pinksterweekend. Er staat een zacht briesje uit het noord oosten dus ik dacht aan een rit naar het Dijkgat en omgeving. Ik weet niet of Wim en Harrold ook gaan, misschien kunnen we dan wel over Middenmeer gaan en Harrold ophalen. we zien het zondag wel, vertrek om halftien bij JVC. Gr. PH

1 opmerking:

  1. Lekker dan. En ik heb helemaal niets gedaan vorige week. Vandaag heb ik maar even een rondje schoorl gedaan, om het goed te maken. Zondag ben ik ook van de partij voor een laatste goeie training. Wordt het warm genoeg voor de korte broek of toch de driekwart?

    Groet Lex

    BeantwoordenVerwijderen