vrijdag 9 november 2012

Alweer strand

Is iedereen weer hersteld van de mega tocht van afgelopen zondag?? Bij mij had de herstel drank (bier) van zondagmiddag goed geholpen en was de maandag zoals een normale maandag. Het was weer een hele happening en de filmpjes en foto`s zijn weer prachtig. De volgende uitdaging is de strandrace van Scheveningen en daarom doen we komende zondag weer een rit over het strand. Het vertrek is om 9 uur bij JVC en we gaan tegenwind richting Egmond waar we draaien. Lekker trainingsritje zodat PD zijn trauma van het vroegtijdig afstappen kan verwerken en Lex zijn vlieger verhaal kan vertellen.

Groet en tot zondag,

PH 

4 opmerkingen:

  1. Ik ben trots op jullie allemaal (ja ook jij PD). Het is toch meer dan ik heb gepresteerd de afgelopen 3 jaar. Heb samen met je vrouw en dochter en met JH zijn vrouw en zoon warme choco met ameretto naar binnen zitten hijsen in een verwarmde strandtent. Wist trouwens niet dat JH een geloof had (schietgebedje?).
    Wat betrefd de vlieger, het is en blijft een gok om hem op iemand z'n neus te laten landen!! Er zijn al hele verjaardagen aan gewijd aan dit onderwerp, tot ongenoegen van mijn wederhelft (rug niet genoeg ingezeept!)
    Komende zondag ben ik er weer niet....moet weer dienst draaien. Succes PD met het verwerken, in gedachten ben ik bij je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben der bij. En Lex bij paal 6 stonden een hoop bekende maar vlak voor paal 6 stond ook de man met de hamer. Vandaar het kruisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Harrold en ik zijn er ook bij.

    BeantwoordenVerwijderen