maandag 10 september 2012

Uitdaging!!!!

Zo na een mooi rondje Schoorl vanuit huis lijkt het mij leuk om voor komende zondag eens iets uitdagends te doen. De Rabotop wedstrijd is deze zondag in Den Helder.
Zie: http://www.rabotopnh.nl/
Wij kunnen ons inschrijven in de funklasse!! Kosten €4.- Tijd 9.45 Wedstrijd duur 45 min plus 1 ronde.
Als we mee doen zijn wij dus weer rond 11.30 thuis. Mooi toch. Als we om 9 uur of iets later weg gaan bij JVC zijn we op tijd om ook nog even in te schrijven.
Laat even een reactie achter!! als er ander plannen zijn dan hoor ik dat wel.
Goan met die BVMW mannen. Wie gaat er winnen???

JH
Rondje Schoorl vanuit huis met de BVMW door haaiblok op Garmin Connect - Details

4 opmerkingen:

  1. Een mooie uitdaging, maar sorry ik moet werken. Afgelopen weekend was ik aan het bijkomen van een nachie buikloop (3,5 kilo kwijt!). Heb van de week weer een uurtje op de fiets gezeten en moet weer flink aan de bak.
    Ik lees de uitslagen wel weer en P1 veel plezier in Oosterijk!

    Groet Legs
    PS. heb uit betrouwbare bronnen dat we de premiere krijgen tijdens ons weekendje in oktober!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3,5 kilo kwijt, das ook een goeie training voor de Ardennen. Zondag ga ik ook de uitdaging aan en zal jullie zeker komen supporteren.

    Tot zondag Groetjes van RB

    PS: voor het eerste BVMW lid die over de finish komt zal er ook een prijs zijn. Uitreiking 8 oktober.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK GA DE UITDAGING AAN !!! Wie durft er nog meer! Kossen is vol in training voor de ochtend sessies in de Ardennen en het is 's ochtends dus wie weet.

    tot zondag,

    Groet,

    RJ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan er helaas niet bij zijn, ga vanuit een ploegleidersauto een amateurwedstrijd in Breda bijwonen.
    Heel veel succes.
    P3

    BeantwoordenVerwijderen